Big Friday 2023

Kajaanin yliopistokeskus ja Oulun yliopiston mittaustekniikan yksikkö osallistuivat 27.1. järjestettyyn Kajaanin Big Friday -tapahtumaan omalla esittelypisteellään. Näytillä oli niin kehittämiämme mittalaitteita, kuin yhteistyössä yritysten kanssa kehitettyjä tuotteita. Paikalle Kajaanihalliin saapui yli tuhat yrittäjää ja yrittäjien ystävää. Keskustelua ja kiinnostusta toiminnastamme riitti koko illaksi.
Big Friday 2023 Kajaani
Big Friday Kajaanihallilla 27.1.2023

Big Friday Kainuun Yrittäjien järjestämä paikallinen ja merkittävä kohtaamistapahtuma. Big Fridayn kautta tuodaan esille kainuulaista, kansainvälisen tason osaamista sekä kannustetaan luomaan verkostoja.

Big Fridayssa innostavien puhujien lisäksi ääneen pääsevät myös osallistujat itse. Big Friday on maksuton tapahtuma kaikille yrittäjille, yrittäjyydestä kiinnostuneille, aktiivisille toimijoille ja uusia näkemyksiä kaipaaville persoonille.

Tapahtuman kotisivulta lisätietoa ja esimerkiksi videoita illasta: https://bigfriday.fi/

Viimeksi päivitetty: 23.2.2023