Jarmo Hietanen projektipäälliköksi

Mittaustekniikan yksikössä aloitti maaliskuun alussa uutena projektipäällikkönä Jarmo Hietanen.
Jarmo Hietanen

Helsingin yliopiston fysiikan ja mittaustekniikan taustalla hän on toiminut tutkijana myös TKK:n Laskennallisen tekniikan laboratoriossa ja Alankomaissa Twenten yliopiston MESA Biosensors -laboratoriossa. Tutkimuskohteina ovat olleet anturitekniikat ja niiden sovellukset.

Suomalaisen kansainvälisen high-tech -teollisuuden palveluksessa hän on ollut yli 25 vuotta – toimien teollisuustutkimuksen, projektijohtamisen ja tuotehallinnon parissa. Mittaustekniikan lisäksi hänellä on kokemusta sekä liike-, että innovaatiotoiminnasta.

Dosentti, FT, EMBA Jarmo Hietanen pitää tärkeänä, että tamperelaiset kiekkojoukkueet menestyvät – ja jos ne sattuvat kohtaamaan samassa kaukalossa, niin sitten ollaan vähän enemmän Tapparan miehiä.

Viimeksi päivitetty: 6.4.2022