KAHINA-video nousi Kajaanin yliopistokeskuksen katsotuimmaksi

Kajaani yliopistokeskuksen Youtube-kanavan katsotuimmaksi videoksi nousi tänä keväänä Kahina-projektin tekemä ”Aurinkosähköä mökille – Erilaiset järjestelmät ja mitoitus”. Aikaisemmin katsotuin video oli olympiatason hiihtäjästä, Kerttu Niskasesta tehty haastattelu.
aurinkosähköä mökille - erilaiset järjestelmät ja mitoitus
Aurinkosähköä mökille – erilaiset järjestelmät ja mitoitus

Aurinkosähköä mökille -videolla on kestoa 15 minuuttia ja keskimäärin katsojat ovat katsoneet kolmasosan videosta. Videota katsomista on tuettu videon osiin jakamisella, josta katsoja voi helposti hyppiä itseään kiinnostavaan aiheisiin. Katselukertoja video on kerännyt yli 2 500.

Aurinkopaneelit mökille -ajatus yleistyy, sillä useammalla ihmisellä rupeaa olemaan tuttuja, jotka ovat jo hankkineet aurinkopaneelit mökilleen. Itse videossa käydään selvästi läpi, mitä pitää ottaa huomioon aurinkopaneelien suunnitellussa. Oikean informaation perusteella on helpompi tehdä hyviä päätöksiä, joista voi nauttia vuosikausia tulevaisuudessa.

LINKKI VIDEOON

Viimeksi päivitetty: 18.5.2022