Kohtaamisia ja kehittämistä Vuorohoitoseminaarissa

AIKOPAn perinteinen Vuorohoitoseminaari keräsi lauantaina 23.3.2024 linjoille 200 osallistujaa ympäri Suomen. Tänä vuonna seminaari järjestettiin teemalla Mitä kuuluu vuorohoitoon?
Vuorohoitoseminaari 2024 - kuvituskuva

Seminaarin sisältöä olivat jo toisena vuonna mukana suunnittelemassa innokkaat vuorohoidon ammattilaiset. Tavoitteena oli lisätä osallistujien kohtaamisia ja tukea vuorohoidon kehittämistä.

Kouluttajiksi valikoituivat tänä vuonna kuntaliiton Jarkko Lahtinen, varhaiskasvatuksen ja tiimityön ammattilainen Jouni Veijalainen sekä leikin asiantuntija Kirsi Järvinen. Antoisien kouluttajapuheenvuorojen lisäksi tänä vuonna keskusteltiin isossa sekä pienemmissä porukoissa vuorohoidon käytännön järjestelyistä sekä pedagogiikasta ja leikistä.

Yhteistyössä osallistujien ja kouluttajien kanssa loimme jälleen antoisan ja positiivisen tapahtuman. Odotamme jo innolla seuraavan Vuorohoitoseminaarin suunnittelun alkua!

#jatkuva oppiminen #jatkuvan oppimisen yliopisto JOY

Viimeksi päivitetty: 25.3.2024