Vuorohoidon ammattilaiset kokoontuivat jälleen

Varhaiskasvatuksen vuorohoidon ammattilaiset kokoontuivat jälleen 18.3.2023 AIKOPAn perinteikkäässä verkossa toteutetussa valtakunnallisessa Vuorohoitoseminaarissa. Vuoden 2023 teemana oli Hyvinvoivia lapsia ja aikuisia. Ajankohtainen teema keräsi linjoille 280 alan ammattilaista.
Vuorohoitoseminaari2023
Vuorohoitoseminaari 2023

Koolla oli innostava ja asiansa tunteva kouluttajakaarti. Tänä vuonna mukaan oli pyydetty Annele Wiman, Maria Laiho, Taina Sainio ja Katja Sirvio. Asiantuntia puheenvuorot olivat osallistujilta saadun palautteen mukaan innostavia, tiedontäyteisiä ja keskustelua herättäviä. Tapahtuman sisältöä uudistettiin tänä vuonna lisäämällä ohjelmaan osallistujista kootun kaartin avulla toteutettu paneelikeskustelu, jonka aika koostettiin myös osallistujien toimesta runsas työkalupakki vuorohoidon ammattilaisten arjen tueksi.

AIKOPAn väki on iloinen siitä, miten innokkaasti varhaiskasvatuksen vuorohoidon ammattilaiset ovat ottaneet seminaarin omakseen ja ovat halukkaita antamaan oman panoksensa sen sisältöjen kehittämiseen tulevissa tapahtumissa.

Viimeksi päivitetty: 30.3.2023