Liiketoiminnan vuorovaikutustutkimuksen aktivointi Oulun yliopiston teknologiatuetussa LeaF-tilassa

Liikkeenjohto tarvitsee tänä päivänä rohkeaa, tieteiden rajat yhdistävää vuorovaikutusta, kokeilevaa otetta ja kykyä yhdistää odottamattomia näkökulmia. Tämä haastaa tutkijoita vallitsevien ajattelutapojen kyseenalaistamiseen sekä uusien teknologioiden ja menetelmien kokeiluun. Tämän projektin tavoitteena on käynnistää uraauurtavaa liiketoiminnan vuorovaikutustutkimustoimintaa Suomessa.

Rahoittajat

Projektin tiedot

Projektin kesto

Rahoittaja

Muu kotimainen

Projektin rahoittaja

Liikesivistysrahasto

Rahoituksen määrä

25 000 EUR

Projektin koordinaattori

University of Oulu

Projektin vetäjä

Muut henkilöt

• Research Assistant
    My (Amy) Hoang

Projektin kuvaus

Liikkeenjohto tarvitsee tänä päivänä rohkeaa, tieteiden rajat yhdistävää vuorovaikutusta, kokeilevaa otetta ja kykyä yhdistää odottamattomia näkökulmia. Tämä haastaa myös markkinoinnin ja johtamisen tutkijoita vallitsevien tiedon rakentelu- ja ajattelutapojen kyseenalaistamiseen sekä uusien vuorovaikutustutkimusympäristöjen ja menetelmien kokeiluun. Tämän projektin tavoitteena on käynnistää uraauurtavaa markkinoinnin ja johtamisen vuorovaikutustutkimustoimintaa Suomessa Oulun yliopiston LeaF-ympäristössä kehittämällä monitieteistä jatko-opetusta, pilottitutkimuskokeiluilla, tukemalla tutkijaliikkuvuutta sekä aputyövoiman avulla.