Arctic AI Days: Tekoälyosaamista pohjoisesta

Tiedätkö mihin Oulun yliopiston tekoälyosaajat työllistyvät? Entä sitä, että yliopistostamme on lähtöisin yli 10 tekoälyyn pohjautuvaa spin-off yritystä? Tiesitkö, että ICT:n lisäksi hyödynnämme tekoälyä miltei jokaisen tiedekuntamme tutkimuksessa?

Mikäli olet kiinnostunut tekoälytutkimuksesta tai tekoälyn sovellettavuudesta teollisuuteen, tule kuuntelemaan ja jaa oma osaamisesi kanssamme!
Landscape of forest, lake and northern lights, with blue drawing of brains and bit queues in the back

Tapahtuman tiedot

Lasaretti, Kasarmintie 13b

Vieraile tapahtumassa

Tapahtumassa kuullaan puheenvuoroja niin tutkimuksen kuin teollisuuden edustajilta sekä Oulun yliopiston alumneilta.

Tapahtuman tallenne on katsottavissa täältä: ensimmäinen päivä + toinen päivä

Yrityksille: Voit varata yrityksellesi ilmaisen esittelytilan, jossa voit esitellä yrityksen toimintaa tutkijoille ja opiskelijoille.

Tutkijoille: Lähetä posteri tai demo tapahtumaan.

Opiskelijoille: Tapahtumasta on mahdollisuus saada opintopisteitä!

Varaa esittelytila yrityksellesi, lähetä tarkempi kuvaus posteristasi/demostasi tai ilmoittaudu mukaan opiskelijana 15. toukokuuta 2022 mennessä. Tarkemmat tiedot englanninkieliseltä tapahtumasivulta.

Viimeksi päivitetty: 16.8.2022