Brown Bag -seminaari: Miten digitalisaatio vaikuttaa terveydenhuoltoon?

Seminaarissa pohdimme miten digitalisaatio vaikuttaa terveydenhuoltoon. Seminaari järjestetään torstaina 2.2. klo 11–12, ja se on englanninkielinen.
Image of brown lunch paper bag and text "University of Oulu, Brown Bag research lunch seminar"

Tapahtuman tiedot

Aika

Paikka

Ilmoittauduthan seminaariin täällä viimeistään 30.1.

Kutsumme kaikki ilmoittautuneet osallistujat tapahtuma-alusta Brellaan, missä voi seurata seminaarin striimiä, osallistua keskusteluun, ja tarkastella esitysten kalvoja sekä verkostoitua samoista aiheista kiinnostuneiden tutkijoiden kanssa ja tutustua Oulun yliopiston palveluihin.

Seminaarissa puhuvat digitaalisen terveyden professori Minna Isomursu, joka on aloittanut 6G-enabled sustainable society (6GESS) -profilaatioteemassa, sekä terveydenhuollon tietojärjestelmien työelämäprofessori Jarmo Reponen, joka toimii myös 6GESS-ohjelman Future AI-tailored wireless hospital -teeman johtajana sekä DigiHealth-profilaatioteeman varajohtajana.

Suomen Akatemian rahoittamassa 6GESS-tutkimusteemassa tutkitaan uusia langattomuuteen perustuvia tekniikoita ja sovelluksia, jotka mahdollistavat tulevaisuuden terveydenhuolto- ja energiaratkaisuja. Isomursu tutkii muun muassa, miten digitalisaatio vaikuttaa hoitopolkuihin. Radiologin työnsä ohella Reponen taas on tutkinut, miten tietojärjestelmiä käytetään terveydenhuollossa.

Viimeksi päivitetty: 20.1.2023