Humanistiopiskelija, tule kehittämään polkua kohti työelämää 29.1. klo 14-16

Työpajassa pohditaan miten oman polun löytämistä voisi tukea jo opiskeluaikana. Tule jakamaan ajatuksia ja kehittämään yhdessä ratkaisuja!

Tapahtuman tiedot

Tellus Backstage

Linnanmaa

Mietityttääkö harjoittelu- tai kesätyöpaikan löytäminen?
Pohditko valmistumisen jälkeistä aikaa?
Luotatko tulevaisuuden työ­mahdollisuuksiisi?

Tule jakamaan ajatuksia ja kehittämään yhdessä ratkaisuja

Humanistin urapolku -työpajaan ma 29.1.2024 klo 14-16 Tellus Backstagelle.

Työpajassa pohditaan muun muassa sitä, miten oman polun löytämistä voisi tukea jo opiskeluaikana. Entä miten työelämänäkökulma näkyy opintojen eri vaiheissa?

Samalla tutustut palvelumuotoilun menetelmiin ja saat kokemusta yhteiskehittämisestä. Työkaluna yhteiskehittämisessä hyödynnämme palvelupolkua. Halutessasi saat todistuksen työpajaan osallistumisesta. Lähde rohkeasti mukaan, jokaisen ajatukset ovat tärkeitä!

Ilmoittaudu tästä linkistä pe 26.1.2024 klo 16 mennessä.

Työpajaan ovat tervetulleita humanistisen tiedekunnan opiskelijat ja henkilökunta sekä muut aiheesta kiinnostuneet.

Työpajan järjestävät Humanistinen Kilta ry ja Ohjauspalvelut yhteistyössä, Noste-kehittämisohjelman tuella.

Lämpimästi tervetuloa!

Lisätiedot: Johanna Aromaa, Koulutussuunnittelija, Ohjauspalvelut, johanna.aromaa@oulu.fi.

Viimeksi päivitetty: 25.1.2024