Humanististen tieteiden Storytime: Antti Turpeinen

Storytime-tapahtumat esittelevät Oulun yliopiston alumnien uratarinoita tiedekunta kerrallaan. Lokakuun Storytimessa omasta urapolustaan kertoo humanistisesta tiedekunnasta valmistunut Antti Turpeinen. Häntä haastattelee Anu Rytivaara, Oulun yliopiston strategian ja tiedepolitiikan yksikön suunnittelija.
Storytime

Tapahtuman tiedot

Instagram @UniOulu

Keskustelu lähetetään suorana Oulun yliopiston Instagram-tililtä @UniOulu torstaina 11. marraskuuta klo 15.00.

Antti on valmistunut vuonna 1997 Oulun yliopiston humanistisesta tiedekunnasta pääaineena pohjoismainen filologia, nykyinen ruotsin kieli. Antti kävi opiskeluaikana vaihdossa Yhdysvalloissa, University of North Carolina Greensboro:ssa. Hänen jo pitkä työuransa on monipuolinen, sisältäen kokemusta muun muassa tulkin ja kääntäjän töistä, sekä teknisestä kirjoittamisesta. Viimeisen parin vuosikymmenen ajan Antti on työskennellyt Nokian palveluksessa erilaisissa tehtävissä.

Tässä haastattelussa kuulemme, miksi Antti lähti opiskelemaan kielitieteitä ja miten hän päätyi nykyiseen työhönsä Nokialla. Saamme myös tietää, millaisia neuvoja ja vinkkejä hänellä on antaa nykyopiskelijoille. Tule kuulemaan, mitä alumnilla on kerrottavana työurastaan!

Tapahtuma pidetään suomeksi.

Storytime-tapahtumat ovat kaikille avoimia. Tapahtumat on suunniteltu opiskelijoille avuksi ja inspiraatioksi oman uran suunnitteluun.

Tulevia Storytime-tapahtumia:

Luonnontieteiden Storytime 18.11.2021
Suvi Saarnio, Maantiede

Lääketieteen Storytime: joulukuu (aika ja tiedot tarkentuvat)

Muutokset ovat mahdollisia.

Viimeksi päivitetty: 8.11.2021