HuTK:n ohjaus- ja kyselytuokio ke 21.4.2021

Humanistisen tiedekunnan opiskelijoille tarkoitettu ohjaustuokio järjestetään viimeistä kertaa kevätlukukaudella huhtikuun lopulla. Tervetuloa mukaan!
Koulutuksen lähipalvelut järjestää ohjaustuokion humanistisen tiedekunnan opiskelijoille keskiviikkona 21.4.2021 klo 16-17.

Tapahtuman tiedot

Aika

Paikka

Vieraile tapahtumassa

Kevään viimeinen humanistisen tiedekunnan opiskelijoille suunnattu ohjaus- ja kyselytuokio järjestetään ke 21.4.2021 klo 16-17. Tuokiossa voi kysyä koulutussuunnittelijoilta ja opintoasiansihteereiltä kaikenlaista opintoihin liittyvää sekä antaa palautetta. Lisäksi tuokiossa käydään läpi ajankohtaisia teemoja, kuten valmistumista, avoimen ja kesäyliopiston kesätarjontaa sekä lisäajan hakemista. Ohjaustuokio järjestetään Zoomissa, jossa kysymyksiä on mahdollista esittää joko chatissa tai ääneen. Zoom-linkki on lähetetty humanistisen tiedekunnan opiskelijoille sähköpostitse. Lisäksi otamme mielellämme vastaan kysymyksiä jo etukäteen osoitteessa study.humanities@oulu.fi. Ja toki tuokioon voi tulla vain kuulollekin.

Viimeksi päivitetty: 16.4.2021