HYBRIDI-hankkeen tilaisuus: Sähköinen taloushallinto ja talouslukujen tulkinta

Tervetuloa HYBRIDI-hankkeen tilaisuuteen 16.6. klo 14-16. Satakuntalaisille mikroyrittäjille tarkoitetun päivän tavoitteena on pohtia yrityksen talouden eri näkökulmia ja sitä, kuinka ne vaikuttavat yrityksen kannattavuuteen. Toisaalta myös lisätä kiinnostusta talouden raportteihin ja lukuihin.

Tapahtuman tiedot

Aika

Paikka

Porin yliopistokeskus (Pohjoisranta 11 A, Pori, Backstage 3 krs.) ja etäyhteys

Vastuullisen liiketoiminnan kulmakivenä toimii yrityksen kannattavuus. Kannattavuuden hallinta ja talouden ymmärtäminen auttavat yritystä toimimaan kokonaisvaltaisesti vastuullisesti. Sähköinen taloushallinto luo mahdollisuudet talouden lähes reaaliaikaiseen seurantaan ja auttaa yritystä reagoimaan muutoksiin nopeasti.

Aiheeseen meitä johdattaa Anu Ikonen-Kullberg Turun yliopiston kauppakorkeakoulusta. Voit osallistua paikan päällä Porin yliopistokeskuksessa (Pohjoisranta 11 A, Pori, Backstage 3 krs.) tai etäyhteydellä. Linkki etäyhteydellä ilmoittautuneille lähetetään tilaisuutta edeltävänä päivänä sähköpostitse.

Ilmoittaudu mukaan TÄÄLTÄ.

Lisätietoja tapahtumasta:
Sari Liikala, projektitutkija
sari.liikala@oulu.fi
+358 50 453 0089

Turun yliopiston ja Oulun yliopiston yhteisen Hybridi-hankkeen tavoitteena on tukea satakuntalaisia mikroyrittäjiä yrityksensä vastuullisuuden kehittämisessä.

Turun yliopiston HYBRIDI-hankkeen sivut
Oulun yliopiston Kerttu Saalasti Instituutin projektisivu