HYBRIDI - Vastuullisia valintoja -aamukahvitilaisuus 26.1. klo 8.00-10.30

Yritysvastuullisuus muodostuu yrityksen sosiaalisesta, ekologisesta ja taloudellisesta vastuusta, mutta mitä tämä tarkoittaa erityisesti pienen yrityksen näkökulmasta? Tule pohtimaan, keskustelemaan ja inspiroitumaan yritysvastuullisuuden merkityksestä ja mahdollisuuksista aamukahvitilaisuuteemme!
Käsissä multaa ja kasvin verso

Tapahtuman tiedot

Aika

Paikka

Porin yliopistokeskus, Pohjoisranta 11 A, August-Sali / Zoom

Vastuullisuuden teemoihin johdattelee kiertotalouden asiantuntija, toimitusjohtaja Johanna Alakerttulan esitys:

• Mitä vastuullisuus tarkoittaa?
  • Kestävän kehityksen tavoitteet (UN Sustainable Development Goals)
  • yrityksen toiminnassa
  • Esimerkkejä ekologisen, taloudellisen ja sosiaalisen vastuun
  • toteuttamisesta
  • Tavoitteiden asettaminen ja mittaaminen
  • Stepit kohti kokonaisvaltaisempaa yritysvastuuta

Osallistua voi paikan päällä tai etäyhteydellä. Linkki etäosallistumiseen lähetetään sähköpostitse tiistaina 25.1.

Ilmoittautuminen: viimeistään 25.1.
palvelutunnus: BLMU487NGM

Tervetuloa!

Tilaisuuden järjestää Hybridi-hanke, jota toteuttaa Turun yliopiston kauppakorkeakoulun Porin yksikkö ja Oulun yliopiston Mikroyrittäjyyskeskus MicroENTRE. Hanketta rahoittaa Euroopan sosiaalirahasto ja rahoituksen on myöntänyt Keski-Suomen ELY-keskus. Se kuuluu Kestävää kasvua ja työtä -ohjelmaan.

www.utu.fi/hybridi

Viimeksi päivitetty: 17.1.2022