HYBRIDI - Yrittäjän työhyvinvointi – paras sijoituskohde

Hybridi-hankkeen järjestämä tilaisuus Yrittäjän työhyvinvointi – paras sijoituskohde.
Kädet kannattelevat mullassa kasvavaa kasvia.

Tapahtuman tiedot

Aika

Paikka

Porin yliopistokeskus (Nh Backstage, 3.krs)

Tervetuloa kuulemaan ja keskustelemaan jaksamiseen ja työhyvinvointiin sekä kehittämiseen liittyvistä asioista aamukahvitilaisuudessamme. Pohdimme työhyvinvoinnin kehittämistä myös vastuullisuuden näkökulmasta.

Asiantuntija-alustajina tilaisuudessa ovat Harri Virolainen ja Markus Kantola Turun yliopiston kauppakorkeakoulusta.

Tilaisuus on suunnattu erityisesti mikro- ja pienille yrityksille. Osallistua voit paikan päällä Porin yliopistokeskuksessa (Nh Backstage, 3.krs) tai etäyhteydellä. Linkki etäyhteydellä osallistumiseen lähetetään tilaisuuttaa edeltävänä päivänä 4.5.

Tilaisuuteen ilmoittautuminen.

Tilaisuuden järjestää HYBRIDI-hanke, jota toteuttavat Turun yliopiston kauppakorkeakoulun Porin yksikkö ja Oulun yliopiston Mikroyrittäjyyskeskus MicroENTRE. Hanketta rahoittaa Euroopan sosiaalirahasto ja rahoituksen on myöntänyt Keski-Suomen ELY-keskus.

Viimeksi päivitetty: 3.5.2022