InnoAID-työpaja: Miten hyödynnät ennakoinnin tuote- ja palvelukehityksessä?

Kuten alati muuttuva maailmantilanne on osoittanut, kyky ennakoida ja sopeutua muutoksiin on yksi yrittäjän tärkeimmistä taidoista. Tässä maksuttomassa työpajassa opit, kuinka ennakointia voi käytännössä hyödyntää yrityksen tuote-ja palvelukehityksessä yksinkertaisten työkalujen avulla.

Tapahtuman tiedot

Aika

Paikka

Tellus Stage, Linnanmaan kampus, Oulun yliopisto

Työpaja on suunnattu Pohjois-Pohjanmaan mikro- ja pk-yrityksille henkilökuntineen, ja se on De Minimis-tuettua toimintaa (ilman De Minimis-tukea hinta on 350e/yritys). Koulutus sopii kaikkien toimialojen edustajille. Työpajan aikana tarjotaan aamukahvit ja lounas.

PÄIVÄN RAKENNE

1) Luento: Miten yhdistät ennakoinnin yrityksesi tuote- ja palvelunkehitykseen

2) Työpaja: Ennakointityöskentelyn metodien hyödyntäminen yrityksellesi

3) Keskustelu: Kokemuksia heikkojen signaalien ja ilmiöiden havainnoinnista

Lisäksi osallistujille tarjotaan hyödylliset ennakkomateriaalit, joiden avulla he voivat tutustua työpajan aiheisiin jo etukäteen.

KOULUTTAJAT

Tuotekehitysinnovaatioiden asiantuntija Lauri Repokari (Oulun yo) tiimeineen on vienyt läpi satoja yritysten rahoittamia kaupallisia ja akateemisia tuotekehitysprojekteja.

Heikki Ailinpietillä (Oulu Startup Incubator) on pitkä ja laaja kokemus kansainvälisestä tuotekehitystyöstä ja verkostojen rakentamisesta.

Jarkko Ruottisella (Oulu Startup Incubator) on kokemusta vaativien toimialojen johtamisen- ja johtamisjärjestelmien kehittämisestä kansainvälisissä pk-yrityksissä.

ILMOITTAUTUMINEN

Ilmoittaudu mukaan täältä.