InnoVisitor – Tilaustutkimus yrityksen strategian työkaluna

Onko yritykselläsi haasteita, joihin ei vielä ole ratkaisua? Tarvitsetko avuksi tuoreinta mahdollista tutkimustietoa? Tiesithän, että Oulun yliopistossa tehdään jatkuvasti yritysten tilaamia tutkimushankkeita. Tilaustutkimukset voivat olla esimerkiksi selvitysten tekemistä, erilaisten näytteiden analysointia tai uudenlaisten ratkaisujen kehittämistä.

Tapahtuman tiedot

Aika

Paikka

Innovaatiokeskus, Linnanmaan kampus (1. kerros, R-ovelta oikealle) / Teams

Vieraile tapahtumassa

Toivotamme yrityksesi tervetulleeksi Oulun yliopiston Innovaatiokeskuksen InnoVisitor-tapahtumaan ”Tilaustutkimus yrityksen strategian työkaluna”! Puhujavieraamme Jari Hulkkonen Nokialta ja Antti Tölli Oulun yliopiston CWC:ltä kertovat tilaustutkimuksesta yrityksen ja tutkijan näkökulmista.

Pääset kuulemaan näkemyksiä siitä

• mitä tilaustutkimus tarkoittaa? Mitä se vaatii yritykseltä ja yliopiston tutkijoilta?
  • mitä projektissa tavoitellaan? Millainen on onnistunut tilaustutkimusprojekti? Kuka omistaa projektissa syntyneet IP-oikeudet?
  • miten yritys hyötyy hankkimalla osaamista yliopistosta?
  • mikä motivoi tutkijaa tekemään yhteistyötä yritysten kanssa?
  • miten tilaustutkimus sopii yhteen muun tutkimusrahoituksen ja tulosten julkaisutavoitteiden kanssa?

Osallistua voit Teamsin välityksellä. Ei ennakkoilmoittautumista. Tilaisuus pidetään tarvittaessa englanniksi.

Lue lisää tilaustutkimuksesta Oulun yliopiston sivuilta.

Viimeksi päivitetty: 14.3.2023