Kansainvälisiä ratkaisuja paikallisiin haasteisiin ja virtuaalijuhla!

Kansainväliset, osin UNIC-verkoston yliopistoista tulevat opiskelijatiimit ovat pohtineet tulevaisuuden (ja tämän päivän) haasteita. Tule kuuntelemaan, millaisia ratkaisuja laatikon ulkopuolelta voikaan löytyä!

Tapahtuman tiedot

Aika

Paikka

Vieraile tapahtumassa

Terveysturvallisempi ravintolaruokailu? Ympäristöä säästävämpi tapahtumajärjestäminen? Mobiilimaksamisen tulevaisuus? Nämä ja muut yritysten antamat tosimaailman haasteet saavat ratkaisunsa, kun opiskelijat Generations' Lab -kurssilta esittelevät niihin ideansa, jotka kumpuavat design-, taide- ja tulevaisuusajattelun piiristä. Juontajana Simo Kekäläinen.

Kaikki kansainvälisen kurssin paikat ovat olleet täynnä ja opiskelijat ovat nauttineet tiimityöstä, lue lisää kurssitunnelmista täällä (englanniksi)

Tilaisuus on myös Future Fest -juhla, joten taide-esityksinä kuullaan Kas Kanin musiikkia ja Katariina Sarjan runoutta. Tapahtuma on englanninkielinen. Tervetuloa!

Virtuaalilähetys UniOulu YouTube-kanavalla. Tarvitset lähetyksen seuraamiseen vain nettiselaimen tai puhelimen YouTube-sovelluksen.

Lisätietoa Future Festin Facebook-tapahtumassa

Viimeksi päivitetty: 7.5.2021