Metallien valmistus Suomessa -seminaaari 14-15.10.

Torstaina 14.10. ja perjantaina 15.10. järjestetään kaksipäiväinen seminaari, jossa esitellään Suomessa käytössä olevia metallien valmistusprosesseja.

Tapahtuman tiedot

Tellus Stage

Torstaina keskitytään raudan ja teräksen valmistukseen ja perjantaina muiden metallien valmistukseen. Luennoitsijat ovat SSAB:lta, Outokummulta, Ovakolta, Bolidenilta, Jervoisilta sekä Metso Outoteciltä. Tilaisuus järjestetään osana Korkealämpötilaprosessit-kurssia, mutta mukaan ovat tervetulleita kaikki asiasta kiinnostuneet opiskelijat (sekä perustutkinto- että jatko-opiskelijat) ja henkilökunta. Tilaisuuteen on mahdollista osallistua joko paikan päällä yliopistolla (Tellus Stage) tai etäyhteydellä Zoomin kautta. Tilaisuuden tarkempi ohjelma löytyy täältä. Paikan päälle saapuvia pyydetään ilmoittautumaan etukäteen Timo Fabritiukselle (timo.fabritius @ oulu.fi). Etäyhteydellä osallistuminen ei vaadi ennakkoilmoittautumista.

Viimeksi päivitetty: 7.10.2021