MY Studio -webinaari: Korkeakoulusta yrittäjäksi - tiedolla ja taidolla

Mikroyrittäjyyden eri puolista kiinnostuneille tarkoitetun MY Studio -webinaarisarjan kolmannessa osassa selvitetään, miten akateeminen yrittäjyys eroaa muusta yrittämisestä - vai eroaako? Webinaarissa kuulet, kuinka akateemisen yrittäjän matka alkaa ja mitä yrittäjän tiellä voi tapahtua kotimaassa tai kansainvälisesti.​ Miten kaupallistetaan huippututkimus ja keksinnöt?
MY Studio -webinaarin puhujina Timo Saranpää (ylhäällä vasemmalla), Ville Saarenpää (ylhäällä oikealla) Jari Joutsenvaara (alhaalla vasemmalla) ja Heidi Savolainen (alhaalla oikealla). Juontaja Simo Kekäläinen.

Tapahtuman tiedot

Yrittäjille, yrityskehittäjille ja kaikille yrittäjyydestä kiinnostuneille suunnattu webinaari antaa näkökulmia akateemiseen yrittäjyyteen. Miten korkeakoulusta voi hypätä yrittäjäksi?

Simo Kekäläisen vieraana studion sohvalla ovat Oulun yliopiston Innovaatiokeskuksen projektiasiantuntija Ville Saarenpää ja ennakkotiedosta poiketen Marko Holman sijasta Muon Solutionsin partneri, fyysikko Jari Joutsenvaara. Etäpuheenvuoron pitää AKY - Akavalaisten Yrittäjien puheenjohtaja Timo Saranpää ja alkuorientaation keskustelulle antaa videon muodossa matkailuyrittäjä Heidi Savolainen Seikkailuapinat Oy:stä. Hän hyppää mukaan keskusteluun webinaarin loppupuolella.

Webinaarin yleisöltä saadaan mukaan kysymyksiä, joihin vastataan keskustelun lopuksi.

Laita webinaari kalenteriin!
Tapahtumaan ei tarvitse ilmoittautua. Liity mukaan tästä Zoom-linkistä.

Kysy lisää:
Minna Kilpeläinen, viestintäasiantuntija, Oulun yliopiston Kerttu Saalasti Instituutti
minna.kilpelainen@oulu.fi

Viimeksi päivitetty: 1.9.2023