MY Studio -webinaari: Valoa pimeyteen - mitä on ketterä muutoskyvykkyys?

MY Studio webinaarin neljännessä osassa tuodaan valoa pimeyteen. Mitä tarkoittaa muutoskyvykkyys niin yksilön kuin yhteisön ja organisaation näkökulmasta? Miten selviydytään isoistakin haasteista ja uudistutaan muutoksessa olosuhteista huolimatta? Mitä muuta tarvitaan kuin tsemppiä? Mikä rohkaisee hakemaan apua? ​

MY Studio -webinaari. Ylhäällä vasemmalta Sari Ilo ja Santeri Halonen, alhaalla vasemmalta Sanna Jylänki ja Heidi Rossi. Oikealla Simo Kekäläinen.
MY Studio -webinaarin asiantuntijoina Valoa pimeyteen -jaksossa ovat Sari Ilo ja Santeri Halonen (ylhäällä vasemmalta) sekä Sanna Jylänki ja Heidi Rossi (alhaalla vasemmalta). Keskustelua vetää Simo Kekäläinen.

Tapahtuman tiedot

Yrittäjille, yrityskehittäjille ja kaikille yrittäjyydestä kiinnostuneille suunnattu webinaari valaisee ketterän muutoskyvykkyyden eri puolia.

Simo Kekäläisen vieraana studiossa ovat Oulun yliopiston Kerttu Saalasti Instituutin väitöskirjatutkija Santeri Halonen ja Ilocon valmentaja Sari Ilo. Etänä mukaan tulee Laukaan kehitysyhtiön toimitusjohtaja Sanna Jylänki. Mukana videon muodossa on myös Sydänmaanahon tilan yrittäjä Heidi Rossi, joka kertoo oman selviytymistarinansa.

Webinaari streamataan tällä kertaa Oulun yliopiston YouTubessa. Tapahtumaan ei tarvitse erikseen ilmoittautua, vaan voit tulla mukaan tästä linkistä.

Kysy lisää:
Minna Kilpeläinen, viestintäasiantuntija, Oulun yliopiston Kerttu Saalasti Instituutti
minna.kilpelainen@oulu.fi

Viimeksi päivitetty: 10.11.2023