NortH2 Research Day – H2FUTURE Kick off

NortH2 Research Day – H2FUTURE Kick off käynnistää Oulussa 13.-15.2.2024 pidettävän pohjoisen vetyviikon, Nordic Hydrogen Week.

Two windmills.

Tapahtuman tiedot

Aika

Paikka

Saalastinsali, Oulun yliopisto

Sijainti

Linnanmaa

Rekisteröidy NortH2 Research Day -tapahtumaan täällä

Tutkimuspainotteinen NortH2 – H2FUTURE Kick off käynnistää Oulussa 13.-15.2.2024 järjestettävän pohjoisen vetyviikon. Katso koko viikon ohjelma täällä.

Tutkimuspäivän teemoina ovat vihreän siirtymän tulevaisuutta edistävä pohjoinen vetytutkimus sekä Oulun yliopiston uuden H2FUTURE profilaatioalueen esittely.

Tervetuloa osallistumaan seminaariin ja kuuntelemaan upeita puheenvuoroja vetyalan asiantuntijoilta ympäri maailmaa!

Seminaari järjestetään Oulun yliopiston Saalastinsalissa (Pentti Kaiteran katu 1, 90570 Oulu)

Tapahtuman tarkemmat tiedot ja ohjelma löytyvät englanninkielisiltä sivuiltamme täältä

Viimeksi päivitetty: 25.1.2024