Ohjaajakoulutus suun terveyden ammattilaisille touko-kesäkuussa 2022

Suun terveyden tutkimusyksikkö järjestää koulutusta suun terveyden ammattilaisten ohjausosaamiseen touko-kesäkuussa 2022. Koulutus on tarkoitettu hammaslääkäreille ja suuhygienisteille, jotka toimivat peruskoulutusopiskelijan ja/tai erikoistujan ohjaustehtävissä oman työn ohella. Myös hammashuollon vastuuhenkilöt perusterveydenhuollossa ovat tervetulleita koulutukseen.

Koulutuksen tavoittena on, että suun terveyden ammattilainen osaa tukea peruskoulutuksessa ja/tai erikoistumassa olevaa opiskelijaa ammatillisessa kehittymisessä ja syventää tämän valmiuksia toimia itsenäisenä asiantuntijana suun terveydenhuollossa.

Koulutus toteutetaan pienryhmäopetuksena  ma-ti 23.-24.5. ja to-pe 16.-17.6.2022.

Tapahtuman tiedot

Hammaslääketieteen koulutuskeskus, Aapistie 3, Oulu

Ohjaajakoulutus suun terveyden ammattilaisille 3 op

Lääketieteellinen tiedekunta, Oulun yliopisto

Kohderyhmä:

Hammaslääkärit ja suuhygienistit, jotka toimivat peruskoulutusopiskelijan ja/tai erikoistujan ohjaustehtävissä oman työn ohella sekä hammashuollon vastuuhenkilöt perusterveydenhuollossa.

Koulutuksen lähipäivät:

ma-ti 23.-24.5. ja to-pe 16.–17.6.2022

Paikka:

Hammaslääketieteen koulutuskeskus, Aapistie 3, Oulu

Osallistujamäärä:

20 ilmoittautumisjärjestyksessä

Hinta:

350:- € (+ alv 24%)

Ilmoittautuminen:

raija.lahdesmaki@oulu.fi (viim. 25.4.2022)

Lisätietoja:

raija.lahdesmaki@oulu.fi ja puhelin 0294488006

Osaamistavoitteet:

Koulutuksen käytyään suun terveyden ammattilainen osaa tukea peruskoulutuksessa ja/tai erikoistumassa olevaa opiskelijaa ammatillisessa kehittymisessä ja syventää hänen valmiuksiaan toimia itsenäisenä asiantuntijana suun terveydenhuollossa.

Koulutuksen sisällöt:

Ohjausta käsitellään prosessina, suhteena ja vuorovaikutuksena. Lisäksi käsitellään erilaisia haastavia ohjaustilanteita tavoitteena tukea persoonallista ohjaajuutta.

Koulutuksen menetelmät:

Pienryhmäopetuksena teoriaa soveltaen käytäntöön.

Viimeksi päivitetty: 15.2.2023