Oulu Sinfonian Kamarimuusikot palaavat Oulun yliopistolle 10.6. ilmaisella konsertilla

Tapahtuman tiedot

Oulun yliopiston kasvitieteellinen puutarha

Oulun sinfoniaorkesterin kansainvälinen jousikvartetti esittää kaksi akustista settiä 10.6. kasvitieteellisessä puutarhassa tapahtumassa “International Evening at the UniOulu”. Tapahtuma on ilmainen ja avoin kaikille yhteisömme jäsenille, niin kotimaisille kuin kansainvälisille, sekä henkilöstölle että opiskelijoille.

Katso koko ohjelma ja ilmoittaudu 6.6. mennessä tästä, paikkoja on rajoitettu määrä. Tapahtuma on perheystävällinen, lämpimästi tervetuloa! :)

Lisätietoja tapahtumasta täällä (kirjautuminen Patioon omilla opiskelijatunnuksilla).

Viimeksi päivitetty: 31.5.2022