Oulun yliopiston tulevaisuuden kampuksen skenaariot esillä Linnanmaan kampuksella 10.11.

Oulun yliopiston kampusvisiotyöryhmä on syksyn aikana työstänyt kolmea tulevaisuuden skenaariota, joita henkilökunta ja opiskelijat pääsevät kommentoimaan marraskuussa. Skenaariot on luotu tulevaisuuden kampusvisiota koskevan kyselyn perusteella. Työryhmä järjestää kaksi kampusvisiopäivää, jolloin kampuskehittämisen tulevaisuudenkuvia esitellään yliopiston henkilökunnalle ja opiskelijoille.

Tapahtuman tiedot

Linnanmaan kampus (oranssit naulakot)

Ensimmäinen kampusvisiopäivä järjestetään keskiviikkona 9.11. Kontinkankaan kampuksella ja toinen torstaina 10.11. Linnanmaan kampuksen oransseilla naulakoilla. Kampusvisiotyöryhmän jäseniä on tavattavissa vapaamuotoisen keskustelun merkeissä molempina päivinä kello 10-13 välisenä aikana.

Tervetuloa!

Viimeksi päivitetty: 20.10.2022