SeutuRekry-hankkeen tietoiskusarja 5.5., 19.5., 2.6. ja 16.6.

Kevään ja kesän 2022 aikana yrityksille ja muille organisaatioille on tarjolla noin 30–60 minuutin pituisia, maksuttomia tietoiskuja, joissa pureudutaan internetin ja sosiaalisen median mahdollisuuksiin markkinoinnissa. Tietoiskut sisältävät vaihtelevasti asiantuntijoiden puheenvuoroja ja pk-yritysten kokemuksia sosiaalisesta mediasta. Kuulet hyväksi havaittuja käytäntöjä ja opit hyödyntämään esityksen teemoja myös yrityksesi arjessa. Voit osallistua kaikkiin tai vain yhteen tietoiskuun.
Sosiaalisen median kanavien ikoneja

Tapahtuman tiedot

etätapahtuma

Lisätietoa some-tietoiskujen sarjasta

Tietoiskuista hyötyvät erityisesti yritykset ja organisaatiot, joissa sosiaalisen median ymmärrys on vielä perusteiden tasolla, mutta niistä on apua kaikille somen mahdollisuuksista kiinnostuneille. Koulutukset on suunnattu erityisesti pk-yritysten johdolle, HR:lle ja muille avainhenkilöille.

5.5. Työnantajamielikuva

• Asiantuntijana Työnantajamielikuva-tilaisuudessa toimii Lauri Vaisto, joka vetää Duunitorin strategisen konsultoinnin palveluja ja tekee yhteistyötä Suomen suurimpien työnantajien kanssa. Laurin erityisalaa ovat bränditutkimus, viestinnän ja markkinoinnin konseptointi sekä johtajuuden rooli kestävän työntekijäkokemuksen rakentumisessa.

19.5. Facebook yritysmielikuvan tukena

• Pienetkin yritykset voivat rakentaa yritysmielikuvaa hyödyntäen apuna Facebookia Tule mukaan kuulemaan, miten saat Facebookista toimivan työkalun organisaatiosi some-tekemiseen.
  • Mainostoimisto Kind Companyn asiantuntija perehdyttää kuulijat Facebookin mahdollisuuksiin. Kind Company tarjoaa yrityksille strategista konsultointia markkinoinnin kehittämiseen ja toimii myös ELY-keskuksen yhteistyökumppanina

2.6. Case: Onnistuneen digimarkkinoinnin perusteet

• Tutustumme toimenpiteisiin, joiden avulla Närpiön Vihannes sai aloitettua tehokkaan digimarkkinoinnin.

16.6. Some-video yrityksen käytössä

• Käymme läpi kaikki laadukkaan videon tekemiseen tarvittavat tiedot ja välineet. Voit nostaa yrityksesi markkinoinnin tasoa, saada uusia asiakkaita sekä kohentaa brändiäsi ja yritykseesi liittyvää mielikuvaa.

Lisätietoja tietoiskuista ja ilmoittautumisesta:

Virpi Itävaara
Viestintäasiantuntija, Kauhajoen kaupunki
virpi.itavaara(a)kauhajoki.fi

Airi Rummukainen
Projektipäällikkö, Kurikan kaupunki
airi.rummukainen(a)kurikka.fi
044 5502901

Valmennukset ovat osa SEUTUKAUPUNKIrekry-hanketta, jonka tavoitteena on tukea seutukaupunkien kansainvälisiä rekrytointeja ja kehittää rekrytointivalmiuksia. Hanketta toteutetaan tiiviissä yhteistyössä ELY-keskusten, TE-toimistojen, työ- ja elinkeinoministeriön sekä erilaisten valtakunnallisten ja alueellisten kv-rekrytointeja edistävien hankkeiden kanssa

Viimeksi päivitetty: 30.5.2022