Tekniikan torstai: Suunnittelu ja tuotteistaminen 25.2.2021

Lämpimästi tervetuloa Tekniikan torstai -seminaariin aiheesta Suunnittelu ja Tuotteistaminen 25.2.2021 klo 8.30-10.30! Tilaisuus järjestetään Oulun yliopiston keskustan pop-up-tilassa, josta striimataan lähetys yliopiston YouTube-kanavalle. Tule kuuntelemaan, keskustelemaan ja esittämään kommentteja online!
ttk

Tapahtuman tiedot

Online, Pop-up-tila

Vieraile tapahtumassa

Aamupäivän aikana saamme kuulla asiantuntijoiden puheenvuoroja, joissa avataan mm. tuotantotalouden ja arkkitehtuurin roolia Oulun yliopiston tutkimusyhteisössä. Lisäksi paneudumme toimitusketjuresilienssin hallintaan sekä meneillään olevien hankkeiden toimintaan ja tuloksiin.

IPaWa-hankeessa selvitetään autopaikoituksen, joustavan kaavoituksen ja hulevesien hallinnan vuorovaikutusmekanismeja. Suo as a Service -projektin tavoitteena on tuottaa nopeasti käyttöönotettavia liiketoimintamalleja sekä tarjota potentiaalisia tulevaisuuden skenaarioita turvetuotantoalueiden kannattavalle ja ympäristöystävälliselle liiketoiminnalle. MyTown-puheenvuorossa esitellään kaupunkiteemaan liittyviä näkökulmia.

Katso tilaisuuden ohjelma täällä.
Katso seminaarin taltiointi Oulun yliopiston YouTubessa
Tekniikan torstai-seminaarisarjan kotisivut

Tekniikan torstai-seminaarisarjaa järjestävät Oulun yliopiston teknillisen tiedekunnan Tutkimusyhteisöt, BusinessOulu, Smarter & Greener Industry ja Oulun yliopiston Innovaatiokeskus.

Viimeksi päivitetty: 25.2.2021