Twitter-konferenssi: Research of the Future, the Future of Research

Oulun yliopisto järjestää 15.6.2023 englanninkielisen Twitter-konferenssin otsikolla “Research of the Future, the Future of Research”. Tähän konferenssiin voit osallistua ekologisesti ilman matkustamista ja kuulla, miten tiede ja tutkimus vastaavat tulevaisuuden suuriin haasteisiin!

Tapahtuman tiedot

Vieraile tapahtumassa

Tässä konferenssissa Oulun yliopiston ja VTT:n tutkijat esittelevät, miten tutkimus rakentaa parempaa tulevaisuutta ja millaista tulevaisuuden tutkimus on. Osallistu konferenssiin 15.6. Twitterissä, missä voit seurata eri aloilta tulevien tutkijoiden näkemyksiä, miten moninaisin tavoin tiede ratkoo tulevaisuuden ongelmia ja miten ennakointityö voi auttaa siinä!

Twitter-konferenssi on uusi tapa koota yhteen tieteellisiä puheenvuoroja niin, että kuka tahansa voi seurata konferenssia, ja ilman, että kenenkään tarvitsee matkustaa osallistuakseen. Konferenssi tapahtuu täysin Twitterissä, jossa tutkijat twiittaavat esityksiään noin kymmenen twiitin ketjuina. Konferenssia moderoi @OuluTC-tili.

Seurataksesi konferenssia, seuraa @OuluTC-tiliä Twitterissä sekä asiasanoja #FutureResearch ja #ResearchFuture. Voit seurata konferenssia myös ilman Twitter-tiliä osoitteessa www.twitter.com/OuluTc

Konferenssin aikataulu (Itä-Euroopan aika UTC+2):

10.00-10.20 Jussi Paakkari, Kvantum-instituutti, Oulun yliopisto
10.20-10.40 Tiina Apilo, VTT
10.40-11.00 Marja Matinmikko-Blue, Infotech, Oulun yliopisto
11.00-11.20 Päivö Kinnunen, Kuitu- ja partikkelitekniikan tutkimusyksikkö, Oulun yliopisto
11.20-11.40 Priyadharshini Perumal, Kuitu- ja partikkelitekniikan tutkimusyksikkö, Oulun yliopisto
11.40-12.00 Ella Peltonen, Empiirinen ohjelmistotuotanto ohjelmistoissa, järjestelmissä ja palveluissa -tutkimusyksikkö, Oulun yliopisto
12.00-12.20 Henri Pettersson, Kasvatuksen arvot, aatteet ja yhteiskunnalliset kontekstit -tutkimusyksikkö, Oulun yliopisto
12.20-12.40 Nano- ja molekyylisysteemien tutkimusyksikkö (NANOMO), Oulun yliopisto

Viimeksi päivitetty: 12.6.2023