UniOulu Science Day oheistapahtuma: Global Networks, klo 11-13

Tapahtumassa pääset kuulemaan kansainvälisestä yhteistyöstä ja sen hyödyistä sekä seitsemästä Oulun yliopistossa toimivasta Globaalipilottiohjelmasta.

Tapahtuman tiedot

Aika

Paikka

Stage, Tellus Linnanmaa

Pilottien tavoitteena on vahvistaa yhteistyötä suomalaisten korkeakoulujen ja niiden kumppaneiden kanssa Afrikassa, Kiinassa, Intiassa ja Yhdysvalloissa.

Etkö ole aikaisemmin kuullut Globaalipiloteista? Kiinnostaako sinua pilottien toiminta, niiden kohdemaat ja lisäksi haluaisit kuulla lisää kansainvälisten yhteystyökumppaneiden kanssa toimimisesta? Globaalipilottien satelliittitapahtumassa pääset kuulemaan lyhyitä esittelypuheenvuoroja pilottien koordinaattoreilta, esittämään kysymyksiä pilottien pop up -standeillä ja oppimaan kansainvälisen yhteistyön mahdollisuuksista. Tapahtumassa esillä ovat:

· FARIA – Finnish-American Research & Innovation Accelerator

· FICORE – Indian Finnish Consortia for Research and Education

· FAPI – Finland-Africa Platform for Innovation

· FCFH – Finland-China Network in Food and Health Sciences

· SAFINET – Finnish and Southern African Higher Education Institutions Network for Health and Well-being

· GiNTL – Global Innovation Network in Teaching and Learning

· EDUCase Platform

Tervetuloa! Tapahtuma on kaikille avoin. Tapahtuma on osa UniOulu Science Day-tapahtuman ohjelmaa.

Viimeksi päivitetty: 27.3.2023