Uuden edessä – paluu kampuksille -webinaari korkeakoulujen opiskelijoille tiistaina 13.9.2022

Miten päästä mukaan opiskelijaporukkaan? Miten saada kiinni opiskelurytmistä?

Tapahtuman tiedot

Zoom, linkki julkaistaan myöhemmin

Vieraile tapahtumassa

Tervetuloa mukaan opiskelijoille suunnattuun maksuttomaan webinaariin tiistaina 13.9.2022. Webinaarissa kuullaan puheenvuorot Kuntoutussäätiön neuropsykologilta, Diakin opiskelijalta sekä asiantuntijalta Suomen opiskelijakuntien liitosta.

Webinaaria ei tallenneta, se on maksuton, eikä siihen ole ennakkoilmoittautumista.
Myöhemmin voidaan julkaista webinaarin materiaaleja hankkeen nettisivuilla.

Webinaarin järjestää Ohjauksella hyvinvointia (OHJY) -hanke, joka luo uutta mallia opiskelijahyvinvoinnin edistämiseen korkeakouluissa. Hanke tarjoaa opiskelijoille ja henkilöstölle toimintaa sekä työkaluja jaksamisen, opiskelukyvyn ja yhteisöllisyyden vahvistamiseksi.

Seuraa hanketta IG:ssa @korkeakoulutukee ja somessa #korkeakoulutukee ja #universitysupports .

Viimeksi päivitetty: 15.8.2022