Verkkokielikahvila: UNICafé Lingua x Aurora

Eurooppayliopisto UNIC juhlistaa Eurooppa-päivää yhteistyössä Aurora-liiton kanssa, järjestämällä opiskelijoille kansainvälisen verkkokielikahvilan. Haluammekin kutsua sinut ylläpitämään kielitaitoasi sekä tutustumaan muihin eurooppalaisiin opiskelijoihin!

Tapahtuman tiedot

Vieraile tapahtumassa

14 kieltä - 14 maata - 2 eurooppalaista yliopistoa: UniCafé Lingua x Aurora

Olemme iloisia voidessamme julkistaa UNIC-verkkokielikahvilamme Eurooppa-päivän juhlaversion: UniCafé Lingua x Auroran, joka on Euroopan yliopistoliittojen UNICin ja Auroran yhteistyön tulos!

Aurora-yhteisössä on jäsenyliopistoja muun muuassa Islannista, Tanskasta, Italiasta ja Tšekistä, mikä laajentaa kahvilan monipuolista kielivalikoimaa entisestään.

Laajenna siis horisonttiasi ja tule mukaan juhlimaan monikielisyyttä Eurooppa-päivänä!

Tapahtuma järjestetään etänä Zoomissa. Liittyäksesi Zoom-kokoukseen, vieraile Ruhrin yliopisto Bochumin verkkosivulla, selaa sivua hieman alaspäin ja napsauta sivulla painiketta ”Online Sprachcafe”.

Löydät koko tapahtumailmoituksen myös UNICin verkkosivulta.

Viimeksi päivitetty: 5.5.2022