Yrittäjät-Akatemian aamukahvit. Voiko yritys koskaan olla liian ketterä? Ti 29.3. klo 9.30-10.30

Aamukahveilla kuulet kuinka jo pienet kehitystoimet ja suunnitelmallisuus voivat edistää liiketoimintaa. Miten digitaalinen muutos onkin mahdollisuus? Kaikkea ei todellakaan tarvitse tehdä itse!

Tapahtuman tiedot

verkossa

Yliopistotutkija, dosentti Kai Hänninen, Oulun yliopiston Kerttu Saalasti Instituutista avaa ketterän johtamisen saloja.

Puheenvuoron jälkeen keskustellaan aiheesta ryhmissä Yrittäjät-akatemian valmentajien vetämänä.

Tilaisuus on maksuton.

Osallistumislinkin aamukahveille löydät Yrittäjät-akatemian oppimisalustalta, Clanedista. Yrittäjät-akatemiaan pääset ilmoittautumaan tästä: https://www.lyyti.fi/reg/yrittajatakatemia_2022. Akatemiaan ilmoittautumisen jälkeen saat ohjeet Clanediin kirjautumiseen.

Tervetuloa!

Lisätietoja: