Yrittäjät-Akatemian aamukahvit. Yhteisöjohtamisella tulosta, ke 11.5. klo 9.30-10.30

Kuinka rakennan tavoitteisiin sitoutuneen ja hyvinvoivan tiimin verkossa? Mihin perustuu muutoskykyisen yhteisön menestys? Mikä merkitys yhteisöjohtamisella on yrittäjälle ja miten yrittäjä voi hyötyä sosiaalisen median yhteisöistä?

Tapahtuman tiedot

verkossa

Yrittäjä-akatemian aamukahveilla kuulet, mitkä ovat yhteisöjohtamisen keskeiset haasteet, tavoitteet ja hyödyt.

Puhujana FT Päivi Lohikoski, Oulun yliopiston Kerttu Saalasti Instituutti. Puheenvuoron jälkeen keskustellaan aiheesta ryhmissä Yrittäjät-akatemian valmentajien vetämänä.

Tilaisuus on maksuton.

Osallistumislinkin aamukahveille löydät Yrittäjät-akatemian oppimisalustalta, Clanedista. Yrittäjät-akatemiaan pääset ilmoittautumaan tästä: https://www.lyyti.fi/reg/yrittajatakatemia_2022. Akatemiaan ilmoittautumisen jälkeen saat ohjeet Clanediin kirjautumiseen.

Tervetuloa!

Lisätietoja: