01.12.2023 Väitös Lukion keskeyttämisen äärellä. Subjektitieteellisen psykologian näkökulma toimijuuden tukemiseen ohjauksessa
17.11.2023 Väitös Korkeakouluopiskelijoiden näkökulmia oppimisanalytiikan käyttöön opiskelupolun tukena
17.11.2023 Väitös Sosiaalisen oikeudenmukaisuuden esteitä yksintulleiden nuorten elämässä. Feministinen etnografia instituutioissa
10.11.2023 Väitös Eksynyt siirtymävaiheessa? Lukiolaisten koulutusala- ja STEM-urakiinnostuksen taustatekijöitä
23.03.2023 Väitös Peruste uskoa. Kriittisen ajattelun mahdollisuudet ja rajoitukset kasvatustavoitteena
20.01.2023 Väitös Oppilaiden tunteet ja niiden sosiaalisesti jaettu säätely osana yhteisöllistä oppimista
13.01.2023 Väitös Ongelmalliseksi lausuttu. Oppilas koulun ja kasvatusneuvolan asiantuntijadiskurssissa vuosina 1968–1991
16.12.2022 Väitös Pikkulukutaitojen posthumanistiset toimielmat: Ihmiskeskeisyyden ongelma ja lukutaidon uudelleenajattelun mahdollisuudet
18.11.2022 Väitös Kasvattamassa nuoria aikuisia ihmisoikeustekojen tekemisessä. Opiskelijoina siviilipalvelusvelvolliset
04.11.2022 Väitös Liikkuvaa matikkaa - Liikkumisen lisääminen alakoulun matematiikan oppitunneille: vaikutukset ja kokemukset
14.10.2022 Väitös Askeltaen sanojen ja maailmojen välillä. Autoetnografisesti tutkimassa "outoja dialogeja" modernissa yliopistossa
12.08.2022 Väitös Tilat ja struktuurit arjen kudelmassa: Subjektitieteellinen näkökulma olosuhteiden ylläpitämiseen ja muuttamiseen aikuisuuden oppimisympäristöissä
27.05.2022 Väitös ”Kyllä siinä paljon on semmoista harjoiteltavaa”. Neksusanalyyttinen tutkimus monilukutaidon edistämisestä terveystiedossa
14.05.2022 Väitös Moniulotteinen kosketus päiväkodin suhteissa - Kertomuksia varhaiskasvatuksen arjesta