23.03.2023 Väitös Peruste uskoa. Kriittisen ajattelun mahdollisuudet ja rajoitukset kasvatustavoitteena
20.01.2023 Väitös Oppilaiden tunteet ja niiden sosiaalisesti jaettu säätely osana yhteisöllistä oppimista
13.01.2023 Väitös Ongelmalliseksi lausuttu. Oppilas koulun ja kasvatusneuvolan asiantuntijadiskurssissa vuosina 1968–1991
16.12.2022 Väitös Pikkulukutaitojen posthumanistiset toimielmat: Ihmiskeskeisyyden ongelma ja lukutaidon uudelleenajattelun mahdollisuudet
18.11.2022 Väitös Kasvattamassa nuoria aikuisia ihmisoikeustekojen tekemisessä. Opiskelijoina siviilipalvelusvelvolliset
04.11.2022 Väitös Liikkuvaa matikkaa - Liikkumisen lisääminen alakoulun matematiikan oppitunneille: vaikutukset ja kokemukset
14.10.2022 Väitös Askeltaen sanojen ja maailmojen välillä. Autoetnografisesti tutkimassa "outoja dialogeja" modernissa yliopistossa
12.08.2022 Väitös Tilat ja struktuurit arjen kudelmassa: Subjektitieteellinen näkökulma olosuhteiden ylläpitämiseen ja muuttamiseen aikuisuuden oppimisympäristöissä
27.05.2022 Väitös ”Kyllä siinä paljon on semmoista harjoiteltavaa”. Neksusanalyyttinen tutkimus monilukutaidon edistämisestä terveystiedossa
14.05.2022 Väitös Moniulotteinen kosketus päiväkodin suhteissa - Kertomuksia varhaiskasvatuksen arjesta
25.03.2022 Väitös Kasvamisen mahdollisuudet mediapohjaisessa julkisessa keskustelussa. Fenomenologis-filosofinen analyysi toisten annettuudesta kokemuksessa
04.02.2022 Väitös Sivistys ja emansipaatio: sivistävä ja yhteiskuntakriittinen opetus kriittis-konstruktiivisessa didaktiikassa
17.12.2021 Väitös Kohti uudenlaista opettajuutta: Yhteisopettajuus edistämässä opettajien yhteistyötä ja inkluusiota kouluissa