Career Centren loppukevään 2024 palvelut – Vielä ehdit saada tukea työnhakuusi

Kaipaatko tukea tulevan urasi pohtimiseen tai työnhakuun? Ei hätää – olitpa sitten valmistuva tai jatkava opiskelija, ehdit vielä ennen kesää hioa työnhakutaitojasi, saada palautetta CV:stä ja jutella uraohjaajan kanssa.

Tutustu Career Centren loppukevään 2024 palveluihin, tapahtumiin sekä työpajoihin tai tule tapaamaan meitä, jos työnhaku mietityttää.

Loppukeväästä Career Centren palvelupiste on auki 25.4.2024 asti maanantaista torstaihin. Voit piipahtaa kysymässä neuvoa työnhakuusi liittyen tai kun kaipaat vinkkejä CV:si, työhakemukseesi tai LinkedIn-profiilisi hiomiseen. Huomaathan, että olemme kiinni 11.4. ja 17.4.

Lisäksi voit varata ajan henkilökohtaiseen uraohjaukseen 31.5.2024 asti JobTeaserin kautta.OAMK:in opiskelijana voit varata ajan osoitteessa ohjausajanvaraus(at)oulu.fi.

Nostoja kevään 2024 palveluistamme:

10.4.2024: Te-toimiston pop-up -tilaisuudessa Career Centren edustalla klo 12–15 pääset kuulemaan ja kysymään Pohjois-Pohjanmaan Te-toimiston palveluista, ja saat tietoa työnhakumahdollisuuksista ja valmistumisesi jälkeen tarjolla olevista työllisyyspalveluista.

13.5.2024: Työnhaku haltuun! -työpajasta saat vinkkejä työnhaun suunnitelmaan, työnhaun asiakirjoihin CV:stä hakemukseen, LinkedIniin ja omasta osaamisesta kertomiseen. Saat tilaisuuden työstää omia työnhaun dokumenttejasi ja palautetta paikan päällä. Ilmoittaudu mukaan: salla.herrala@oulu.fi

Kun sinulla on työhaastattelu sovittuna, autamme sinua työhaastatteluun valmistumisessa. Varaathan ohjausajan JobTeaserin kautta tai käymällä Career Centressä. Annathan ajanvarauksen yhteydessä uraohjaajallesi tarkemmat tiedot hakemastasi työpaikasta ja linkin työpaikkailmoitukseen.

Muistathan, että JobTeaser -uraportaalista löydät juuri Oulun yliopiston opiskelijoille suunnatut työ- ja harjoittelupaikkailmoitukset kaikilta koulutusaloiltamme. Palvelu on Oulun yliopiston opiskelijoiden käytössä opiskeluoikeutesi päättymiseen asti ja suosittelemme hyödyntämään uraportaalin myös ollessasi opintojesi viime metreillä.

Toivotamme aurinkoista loppukevättä 😊

Lisää tietoa palveluistamme löydät Career Centren sivuilta ja JobTeaserista.

Viimeksi päivitetty: 9.4.2024