Ensimmäinen opiskelijoiden uutiskirje ilmestyy pian – seuraa sähköpostia!

Aloitamme Oulun yliopistossa opiskelijoiden uutiskirjeen huhtikuussa 2023. Kokoamme kirjeeseen opiskelijoiden tärkeimmät uutiset ja tapahtumat suomeksi ja englanniksi. Saat uutiskirjeen yliopiston sähköpostiin kerran kuukaudessa. Kesä- ja heinäkuussa kirje on tauolla.

Sähköpostiin lähetettävä uutiskirje täydentää muuta viestintää. Voit lukea uutiset ja tapahtumat edelleen tuoreeltaan myös Tuudossa ja Opiskelijan sivulla oulu.fi-palvelussa, jonne on myös koottu opiskelijoiden ohjeet. Lisäksi voit ottaa Tuudossa seurantaan esimerkiksi oman tutkinto-ohjelmasi uutiset.

Toteutimme tammi–helmikuussa 2023 kyselyn, jossa selvitimme opiskelijoiden mielipiteitä ja toiveita yliopiston viestinnästä. Kyselyyn vastanneista 71 prosenttia toivoi yliopistolta tärkeimmät uutiset ja tapahtumat kokoavaa uutiskirjettä. Kirjeellä vastataan nyt tähän toiveeseen.

Kirjeen toimittaa Oulun yliopiston koulutuspalvelut. Nostopyyntöjä voi toimittaa osoitteeseen opiskeluntuki@oulu.fi.

Viimeksi päivitetty: 17.4.2023