Hae avustajaksi Tutkijoiden yön MatikkaPysäkille

Voit hakea tehtävään, vaikka olisit 1. vuosikurssin opiskelija ja vaikka sinulla ei olisi aiempaa kokemusta vastaavista tehtävistä.

Tutkijoiden yö

järjestetään perjantaina 30.9. klo 17-21 Oulun yliopiston Linnanmaan kampuksella.

Tapahtuman yleisö on suurelta osin lapsiperheitä, ja MatikkaPysäkin toimintapisteelle odotamme erityisesti lapsiperheitä, joissa on alle kouluikäisiä ja alakouluikäisiä lapsia. Lapsiperheiden lisäksi kävijöiden joukossa voi olla nuoria ja kaikenikäisiä aikuisia, joten valmistelemme MatikkaPysäkille myös kaikenikäisille sopivaa toimintaa. MatikkaPysäkin toimintapiste toteutetaan salissa L2.

Avustajan tehtävä sopii sinulle, jos

- olet kiinnostunut ohjaamaan eri-ikäisiä lapsia, nuoria ja aikuisia toiminnallisen matematiikan tehtävien, pelien ja ongelmien parissa (esim. lautapelit, tangram, polydron, pentominot, rubikin kuutiot, shakki, matemaattiset askartelutehtävät ym.)

- pystyt olemaan paikalla tapahtumapäivänä 30.9. noin klo 16.00-21.30

- pystyt osallistumaan yhteisiin suunnittelupalavereihin ennen tapahtumaa joinakin yhdessä sovittavina ajankohtina viikolla 38 tai viikolla 39 (palaverien kesto yhteensä noin 2 h)

Avustajan tehtävästä maksetaan tuntipalkkaa 16,10 €/h yhteensä 8 tunnilta. Palkkio maksetaan jälkikäteen laskutuksen perusteella. Tehtävä on lyhytkestoinen, joten avustajille ei tehdä etukäteen kirjallista työsopimusta.

Hae tehtävään 11.9. mennessä täyttämällä lomake osoitteessa

Jos hakijoita on enemmän kuin paikkoja, valitsemme ohjaajat opintojen vaiheen ja työkokemuksen perusteella.

Ilmoitamme kaikille hakijoille valinnoista perjantaihin 16.9. mennessä.

Viimeksi päivitetty: 2.9.2022