Hae FITechin kevään kursseille

Kehitä osaamistasi maksuttomilla yliopistokursseilla. Miten tekoäly on läsnä arjessa? Millaisista komponenteista syntyy selkeä ja helppokäyttöinen verkkopalvelu?

Yhteiskunnan nopeutuva digitalisaatio vaikuttaa vapaa-ajan viettoon ja työelämään. Oppimalla perusteet tietotekniikan osa-alueista ymmärrät paremmin digitalisaation tuomia ilmiöitä.

Tarjonnassa on yli 150 kurssia tietotekniikasta, 5G-teknologiasta ja energiavarastoinnista. Voit aloittaa alkeista tai perehtyä jo tuntemaasi aiheeseen keski- tai syventävän tason kursseilla. Monet kurssit järjestetään joustavasti etäopintoina.

FITech-verkosto tarjoaa maksuttomia yliopistokursseja ja opintokokonaisuuksia seitsemästä tekniikan alan yliopistosta Suomessa tutkinto-opiskelijoille sekä aikuisopiskelijoille. Oulun yliopiston opiskelija voi täydentää tutkintoaan FITechin kautta sivuaineopinnoilla ja hyväksilukea ne osaksi tutkintoaan.

Viimeksi päivitetty: 12.11.2021