Hae mukaan UniOulu-lähettilääksi lukuvuodeksi 2024–2025

Haluaisitko jakaa opiskelukokemustasi lukiovierailuilla, tapahtumissa, videoilla ja livelähetyksissä tai yliopiston sosiaalisen median kanavissa? Lähde mukaan UniOulu-lähettilääksi! Samalla saat arvokasta esiintymiskokemusta, verkostoidut ja saat palkkion tekemistäsi työtehtävistä. Hae mukaan 3.9.2024 mennessä!
UniOulu-lähettiläät seisovat ryhmäkuvassa Oulun yliopiston messuosaston edessä  Studia-messuilla. Lähettiläät ovat pukeutuneet yliopiston collegepaitoihin ja osalla on kädessä yliopiston kangaskassi.

Oulun yliopiston monialainen opiskelijalähettilästiimi auttaa lukiolaisia ja muita nuoria löytämään oman opiskelupolkunsa jakamalla omia kokemuksiaan opinnoista ja elämästä Oulussa. Lähettilään tehtäviä ovat mm.

• lukiovierailut ja kampuskierrokset
  • tapahtumat ja messut
  • videot ja livelähetykset
  • sosiaalisen median sisällöntuotanto

Kenelle tehtävä sopii?

Oulun yliopiston perustutkinto-opiskelijoille, jotka haluavat esitellä omaa alaansa ja kertoa omasta opiskelijakokemuksestaan eri kanavissa. Lähettiläiden pääasiallinen tehtävä on osallistua lukiovierailuille Oulussa ja muualla Suomessa. Voit vierailla myös omassa kotilukiossasi.

Mitä saan?

• Esiintymisvarmuutta ja opit työelämässäkin tarvittavia taitoja
  • Verkostoidut muiden opiskelijoiden sekä yliopiston henkilökunnan kanssa
  • Opit lisää omasta alastasi ja tulevaisuuden mahdollisuuksistasi
  • Palkkion tekemistäsi työtehtävistä

Lue lisää tehtävistä ja koulutuksesta ja hae 3.9.2024 klo 12.00 mennessä.

Viimeksi päivitetty: 12.3.2024