Hae pienryhmäohjaajaksi lukuvuodelle 2021-2022

Miltä tuntuisi työpaikkahaastattelussa kertoa, että sinulla on jo ohjaajakokemusta? Monessa tekniikan ja IT -alan työssä pääset neuvomaan ja ohjaamaan joko asiakkaita tai työkavereitasi. Pienryhmäohjaajana opit myös tiimityöskentelyn, johtamisen ja organisoinnin taitoja. Näitä työelämässä arvostettuja taitoja saat toimimalla pienryhmäohjaajana.

Sinun ei kuitenkaan tarvitse olla valmis ohjaaja, kun ryhdyt pienryhmäohjaajaksi. Koska olet itsekin opiskelija sinä tiedät parhaiten, miltä opintojen aloitus tuntuu ja se on tärkeintä. Sinun ei tarvitse tietää ohjauksen aikana heti kaikkia asioita, mitä kysytään, vaan voit ottaa asioista selvää ja kertoa niistä myöhemmin. Olet rinnalla kulkija ja tuki uudelle opiskelijalle.

Sinut koulutetaan tehtävään kevään aikana. Käytössäsi ovat ohjauskortit, joten alustava sisältö ohjaukselle on jo valmiina. Koko pienryhmäohjaajana toimimisen ajan sinulla on vankka tuki killasta, tutkinto-ohjelmasta, omaopettajalta ja koulutuspalveluista.

Työstäsi saat työtodistuksen ja palkkion 14,10/h. Lisäksi saat mukavan kokemuksen ja uusia kavereita!

Haku pienryhmäohjaajaksi on nyt auki 14.2. asti katsohan tarkemmin.

Voit olla myös yhteydessä oman kiltasi fuksivastaavaan ja kysellä pienryhmäohjauksen asioista tarkemmin

ETT fuksivastaava(at)sik.fi

TT tyovoimaministeri(at)otit.fi