Hae rahoitusta yhteisötapahtumiin 5.5. mennessä!

Talent Boost -toimenpideohjelma mahdollistaa taas yliopistoyhteisölle rahoituksia tapahtumiin, tempauksiin tai kokeiluihin. Mitä yliopistostamme puuttuu juuri sinun mielestäsi?

Talent Boost -toimenpideohjelma mahdollistaa taas yliopistoyhteisölle rahoituksia tapahtumiin, tempauksiin tai kokeiluihin. Rahoitus voi siis koskea tapahtumaa tai toimintaa, jonka on suunnitellut ja toteuttanut yliopiston opiskelija, tutkija, asiantuntija tai tukihenkilöstön jäsen. Toisin sanoen tapahtumaa ei varsinaisesti järjestä yliopisto, vaan idea on lähtöisin yliopistoyhteisön sisältä. Kyseessä on siis harvinainen tilaisuus tuoda omat ideansa toteutettaviksi.

Rahoituksella voidaan kattaa maksimissaan 1500 euron tapahtuma- tai tempauskulut. Valituille hakijoille ilmoitetaan erillisellä sähköpostilla.

Lue lisää hakemuksesta oulu.fi-sivulta täältä ja hae rahoitusta tällä lomakkeella Webropolissa. Hakuaika on auki 17.4.–5.5.2023. Valitut hakijat saavat ilmoituksen päätöksestä viimeistään 31.5.2023.

Lisätietoja ja apua rahoitukseen ja sen hakemiseen liittyen saa sähköpostitse osoitteesta talentboost(at)oulu.fi.

Viimeksi päivitetty: 17.4.2023