Haetko työntekijää, harjoittelijaa tai opinnäytetyöntekijää? – Oulun yliopisto otti käyttöön JobTeaser-rekrytointipalvelun

JobTeaser on Oulun yliopiston uusi rekrytointipalvelu ja uraportaali työnantajille ja opiskelijoille. Palvelun kautta tavoitat yliopisto-opiskelijat, lisäät organisaatiosi näkyvyyttä yliopistoissa ja rekrytoit parhaat tulevaisuuden tekijät. JobTeaser tukee opiskelijoita oman urapolun rakentamisessa sekä auttaa heitä löytämään oman alansa kiinnostavia työ- ja harjoittelupaikkoja.

Yliopistoista löydät tulevaisuuden huippuosaajat

JobTeaser rekrytointipalvelun avulla voit maksutta ilmoittaa yrityksesi tai organisaatiosi avoimesta työ-, harjoittelu- ja opinnäytepaikasta sekä löytää osaamista kaikilta aloilta. Palvelun kautta tavoitat oman alansa uramahdollisuuksia etsivät Oulun yliopiston opiskelijat, väitöskirjatutkijat sekä vastavalmistuneet kandit, maisterit ja tohtorit.

Alkuvuodesta 2024 lähtien tavoitat yhdellä ilmoituksella opiskelijat Oulun yliopistosta, mutta myös muista suomalaisista yliopistoista. Ilmoitustasi kohdentamalla valitset, missä yliopistoissa ja millä koulutusaloilla näyt. Huomaathan, että englanniksi laadittu ilmoitus tavoittaa myös kansainväliset osaajat.

Näin ilmoitat työpaikasta

Ennen ilmoituksen jättämistä, tutustuthan JobTeaserin ohjeisiin, julkaisuehtoihin sekä yliopistojen koulutusalalistaan. Katso myös onnistuneen ilmoituksen vinkit.

1. Kirjaudu palveluun
    Kirjaudu JobTeaser-palveluun ja perusta rekrytointitili yliopistojen yhteisen ilmoituslomakkeen kautta. Tililtä hallinnoit ilmoitteluasi sekä seuraat ilmoituksiesi julkaisua ja klikkausmääriä.
  2. Ilmoita paikoista
    Ilmoita organisaatiosi avoin työ-, harjoittelu- tai opinnäytetyöpaikka. Huomaathan, että julkaistavien paikkojen tulee soveltua yliopisto-opiskelijalle tai vastavalmistuneelle.
  3. Vastaanota hakemukset
    Voit vastaanottaa hakemukset organisaatiosi omaan rekrytointijärjestelmään tai omaan sähköpostiisi. Mikäli valitset sähköpostin, voit käsitellä hakemuksia ja kommunikoida hakijoiden kanssa oman tilisi kautta.

JobTeaser-ilmoitus tavoittaa opiskelijat 7.12.2023 lähtien

Opiskelijat voivat ottaa uraportaalin käyttöönsä osoitteessa oulu.jobteaser.com rekisteröitymällä palveluun. JobTeaser-työpaikkailmoitus tavoittaa kasvavan ja monialaisen joukon Oulun yliopiston opiskelijoita ja väitöskirjatutkijoita, jotka ovat kiinnostuneita erityisesti Oulun ja Pohjois-Pohjanmaan alueen uramahdollisuuksista.

Huomaathan, että JobTeaser korvaa 31.12.2023 käytöstä poistuvan Valojobs-palvelun. Joulukuun ajan suosittelemme ilmoittamaan paikasta molemmissa palveluissa.

Ota yhteyttä

Jobteaser-ilmoituksen teknisissä kysymyksissä palvelemme sinua osoitteessa jobteaser@aarresaari.net

Kun haluat tietoa rekrytointipalveluista tai järjestää yritysvierailun Oulun yliopistolla, kurkkaa tarkemmat tiedot opiskelijayhteistyön sivulta.

Tietoa JobTeaserin käyttöönotosta opiskelijoille

Viimeksi päivitetty: 8.12.2023