Harjoittelupaikkoja Oulun yliopiston yksiköissä

Harjoittelupaikkoja Oulun yliopiston eri yksiköissä on tarjolla Aarresaari-verkoston Valojobsissa.

Harjoittelupaikkoja Oulun yliopiston eri yksiköissä on nyt julkaistu Aarresaari-verkoston Valojobsissa. Paikat saat näkyville rajaamalla Valojobsin etusivun näkymää hakusanalla ”Oulun yliopisto”. Tilaa samalla itsellesi paikkavahti tehostamaan harjoittelupaikkojen hakuasi!

Lue muista harjoittelun mahdollisuuksista ja käytännöistä Harjoittelun nettisivuilta.

Harjoittelutukea on mahdollista hakea Oulun yliopiston ulkopuolella tapahtuvaan työharjoitteluun. Voit saada harjoittelutuen, jos olet perustutkinto-opiskelija, harjoittelu kuuluu opintoihisi ja se kestää vähintään 2 kk sekä saat harjoittelustasi palkkaa vähintään Kelan määrittelemän työssäoloehdon edellyttämän summan. Katso Harjoittelutuki Suomessa -sivulta tarkemmat kriteerit ja hakuohjeet.

Viimeksi päivitetty: 20.1.2023