Harjoittelupaikkoja tarjolla

Avoimia kesätyö- ja harkkapaikkoja on nyt aika ryhtyä hakemaan!

Voit tehdä opintoihisi kuuluvan harjoittelun kotimaassa tai ulkomailla. Paras harjoittelupaikka löytyy oman aktiivisuuden, etsimisen ja verkostojen kautta. Vinkkejä harjoittelupaikan löytämiseen saat muilta opiskelijoilta tai tutkinto-ohjelmasi henkilökunnalta.

Harjoittelupaikkoja ja muita työpaikkoja voit etsiä myös Aarresaari-verkoston Valojobsista: Oulun yliopistolle ilmoitetut työ-, harjoittelu- ja opinnäytetyöpaikkailmoitukset

Tällä hetkellä Valojobsissa on avoinna yli 230 harjoittelupaikkaa eri alojen opiskelijoille. Näiden lisäksi listalla ilmoitetaan muista työpaikoista ja opinnäytepaikoista. Lista päivittyy koko ajan. Rajaa hakuasi mm. sen mukaan, haetko harjoittelu-, opinnäyte- vai muuta työpaikkaa, ja myös koulutusalan ja paikkakunnan mukaan. Älä rajaa liiaksi, sillä useat paikat soveltuvat laaja-alaisesti kaikkien alojen opiskelijoille. Voit tilata palvelusta myös paikkavahdin.

Yliopisto myöntää opintoihin kuuluvaan harjoitteluun niin kotimaassa kuin ulkomailla rahallista tukea, ks. lisää Harjoitteluun-sivulta.

Viimeksi päivitetty: 25.3.2021