ICT-koulutukset siirtyvät Wistecistä Eduhouseen

Wistec Online on ICT-aiheisten koulutusten verkko-oppimisympäristö, jonka käyttöoikeus on hankittu Oulun yliopiston opiskelijoille ja henkilöstölle. Yritysoston myötä palveluja tarjoavasta Wistec Training Oy:stä on tullut Eduhouse Oy ja yhdistyminen tuo muutoksia myös palveluihin.

Wistecin palvelut toimivat 25.2.2022 saakka, jonka jälkeen palvelussa on käyttökatko 26.-27.2.2022. Tämän jälkeen Wistecin palvelusta on automaattinen ohjaus Eduhousen palveluihin.

Jatkossa tarjolla on entistä enemmän koulutuksia, kun kaikki Wistecin koulutukset siirtyvät Eduhousen ympäristöön. Kevään ja kesän aikana kannattaakin hyödyntää entistä laajempaa kurssitarjontaa ja opetella uusia taitoja, joista on hyötyä niin opiskelussa kuin tulevassa työelämässäkin. Palvelun käyttöaste vaikuttaa siihen, jatketaanko sen käyttöä syksyllä.

Yliopistolla on palveluun organisaatiolisenssi, joten nämä koulutukset eivät maksa sinulle mitään.

Kirjaudu helmikuussa Wistecin palveluun ja jatkossa Eduhousen palveluun Microsoft-tililläsi (tunnus@student.oulu.fi tai tunnus@univ.yo.oulu.fi).

Päivitys 28.2.:

• Jos ensimmäisellä käyttökerralla vaaditaan rekisteröitymistä, rekisteröi yliopiston MS-tilisi eli O365-tunnuksesi. Näin saat lisenssiin kuuluvat edut käyttöösi.
Viimeksi päivitetty: 28.2.2022