ITEE Meets the Companies -tapahtuma tarjoaa uramahdollisuuksia

ITEE Meets the Companies -tapahtuma valtaa Career Centren 22.2.! Tule tapaamaan useita yrityksiä ja ottamaan selvää uramahdollisuuksistasi ja kysymään harjoittelupaikoista.

Oletko tuleva insinööri tai tekniikan, kauppatieteen tai matematiikan asiantuntija?

ITEE Meets the Companies -tapahtuma tarjoaa uramahdollisuuksia useiden eri koulutusalojen opiskelijoille. Tapahtumassa pääset tapamaan useita alojen yrityksiä, kysymään niissä työskentelystä ja uramahdollisuuksistasi sekä kuulemaan harjoittelupaikoista.

Tapahtuma järjestetään keskiviikkona 22.2.2023 klo 10.00.-15.00 Career Centren (YT101) edustalla olevassa aulassa Linnanmaan kampuksella.

Tapahtumaan osallistuvat yritykset:

• Buutti Oy
  • EXFO
  • Flex
  • Haltian Oy
  • Huld Oy
  • iLOQ Oy
  • MediaTek
  • Neagen Oy
  • Nokia (Nokia Networks and Solutions)
  • Nordic Semiconductor
  • ScanABC cybersecurity companies:
    • Badrap Oy
    • SensorFu
    • SensorFleet
  • Siili Solutions
  • Solita
  • Tosibox Oy
  • Visidon

Ota kaveri mukaasi ja piipahda juttelemaan yritysten kanssa. Nähdään tapahtumassa!

Tapahtuman järjestää Career Centre yhteistyössä Tieto -ja sähkötekniikan tiedekunnan kanssa.

Lisätietoja: Angela Suorsa, etunimi.sukunimi(at)oulu.fi

Viimeksi päivitetty: 16.2.2023