Kaipaatko vinkkejä opiskeluiden aloittamiseen / opintoihin palaamiseen? Osallistu Opinnot haltuun -ryhmään tai ota ohjauspalveluihin yhteyttä ajanvarauksen kautta!

Opinnot haltuun on kolmen tapaamiskerran ryhmä, jossa autamme sinua pääsemään takaisin kiinni opintoihin.

Ryhmä on suunnattu niille opiskelijoille, joilla on jo yksi tai useampi vuosi opintoja takanaan, ja jotka kaipaavat apua opiskeluiden aloittamiseen / opintoihin palaamiseen. Ryhmässä käydään läpi ajanhallintaa, kalenterointia, opiskelutaitojen vinkkejä sekä varmistetaan, että opinnot lähtivät hyvin käyntiin.

Ryhmä kokoontuu kolme kertaa: 14-15.30, 24.8., 31.8. ja 14.9 Linnanmaan kampuksella (KK238).

Ohjaajina opintopsykologi Saara Kuusisto ja uraohjaaja Salla Herrala.

Ilmottaudu ryhmään sähköpostilla tai kysy lisää: saara.kuusisto@oulu.fi.

Käy katsomassa muutkin opintopyskologien ryhmät syksylle. Jos kaipaat yksilöllisempää ohjausta opinto - tai ura-asioissa, ajanvarauksemme on taas avattu. Ajanvaraukset: https://opiskeluntuki.oulu.fi/.

Viimeksi päivitetty: 6.8.2021