Kannamme vastuuta -palkinto esimerkillisestä toiminnasta

Yliopistoyhteisö palkitsi Kerttu Saalasti Instituutin lukuvuoden avajaisten yhteydessä esimerkillisestä toiminnasta.

Kerttu Saalasti Instituutti sai yliopiston lukuvuoden avajaisjuhlan yhteydessä palkinnon yliopiston Kannamme vastuuta -arvon mukaisesta esimerkillisestä toiminnasta.

-Instituutti on luonut ja käynnistänyt valtakunnallisen mikroyrittäjyyden koulutuksen, joka palvelee pienyrittäjiä. Koronatilanteen vuoksi instituutti tarjosi Vahva yrittäjä -täydennyskoulutuskurssin maksutta suomalaisten yrittäjien ulottuville, rehtori Jouko Niinimäki kertoi palkitsemisen perusteluista.

-Tämä on meidän koko työyhteisölle arvokas tunnustus. Haluan omalta osaltani onnitella jokaista Oulun yliopiston Kerttu Saalasti Instituutin henkilöstöön kuuluvaa Oulun yliopiston arvojen mukaisesta esimerkillisestä toiminnasta. Kannamme vastuuta mikroyrittäjyyden tutkimuksen ja koulutuksen eteen tehtävästä työstä. Palkitsemisen perusteluissa kuvattu verkossa toteutettava, ajasta ja paikasta riippumaton koulutus ottaa aidosti huomioon yrittäjän mahdollisuuden kehittää osaamistaan sellaisena aikana, joka on hänelle mahdollista, instituutin johtaja, professori Matti Muhos totesi.

Luomme uutta -arvon esimerkillisestä toteuttamisesta palkittiin eurooppalaisen UNIC-yliopistoverkon luomiseen osallistunut työryhmä. Onnistumme yhdessä -arvon toteuttamisesta palkittiin yliopiston ICT-palvelut.

Lukuvuoden avajaisjuhlan voi katsoa tallenteena.

Niinimäki lukuvuoden avajaisissa: Oulun yliopiston pysyttävä jatkossakin vetovoimaisena

Viimeksi päivitetty: 1.9.2021