Kasvata asiakas- ja markkinaymmärrystäsi opiskelijaprojektien avulla

Liiketoiminta-analytiikan maisteriohjelma on ainutlaatuinen yhdistelmä teknologiaa ja liiketoimintaa. Ohjelman tavoitteena on kehittää opiskelijoiden teoreettisia ja käytännön analytiikkataitoja. Juuri nyt etsimme tosielämän yritystoimeksiantoja opiskelijaprojekteihin.

Mitä tarjoamme?

• Löydä ratkaisuja erilaisiin liiketoiminnan haasteisiin
  • Hanki uusia ideoita ja oivalluksia monikulttuurisilta, teknologiaa ja liiketaloutta yhdistäviltä opiskelijaryhmiltä
  • Tutustu tulevaisuuden analytiikkaosaajiin

Oulun yliopiston kansainvälinen liiketoiminta-analytiikan maisteriohjelma yhdistää ainutlaatuisella tavalla teoreettista tietoa ja käytännön osaamista dataan perustuvasta analytiikasta. Olennainen osa opintoja on kehittää analytiikan käytännön taitoja tosielämän esimerkkien ja käytännön yritystoimeksiantojen avulla. Tyypillisiä toimeksiantoja ovat mm. erilaiset tuotteisiin ja/tai palveluihin liittyvät markkina- ja kilpailija-analyysit sekä kuluttajille tehtävät kyselytutkimukset.

Jos olet kiinnostunut tästä mahdollisuudesta, ota yhteyttä: timo.koivumaki@oulu.fi.

Viimeksi päivitetty: 23.11.2022