Käytä ääntäsi: osallistu ISB-opiskelijatyöpajaan ja tule mukaan parantamaan Oulun yliopiston opiskelijakokemusta!

Nyt on tarjolla uniikki mahdollisuus vaikuttaa opiskelijakokemukseen sekä sen kehittämiseen Oulun yliopistossa! Pidämme kaikille avoimen opiskelijatyöpajan, jossa opiskelijat pääsevät jakamaan ajatuksiaan, palautteitaan sekä ideoitaan liittyen opiskelijakokemuksen parantamiseen. Pääset siis suoraan vaikuttamaan siihen, mihin suuntaan kansainvälistä opiskelijakokemusta tulisi kehittää Oulun yliopistossa!

Työpaja perustuu International Student Barometer -palautekyselyn tuloksiin. ISB-kyselyyn osallistui Oulun yliopiston kansainväliset opiskelijat vuoden 2023 lopulla.

Työpaja pidetään tiistaina 26.3. kello 14 Linnanmaan Tellus Stagella. Työpaja vedetään englanniksi. Kaikki opiskelijat, mukaan lukien tutkinto- ja vaihto-opiskelijat sekä väitöskirjatutkijat ovat tervetulleita mukaan.

Jokaisen mielipide on arvokas, ja haluamme kuulla mahdollisimman laajaa joukkoa opiskelijoistamme.

Palautteenannon lisäksi pääset nauttimaan pullakahveista. Rekisteröidy mukaan ja lisää työpaja kalenteriisi tapahtumasivun kautta!

Palautteesi on meille tärkeää. Esimerkiksi viime vuoden ISB-tulosten ja -työpajan perusteella lanseerattiin uusi, yliopiston henkilökunnalle suunnattu tasa-arvo- ja yhdenvertaisuuskoulutus. Tule mukaan, ja osallistu kanssamme opiskelijakokemuksesi sujuvoittamiseen.

Tervetuloa!

Viimeksi päivitetty: 28.3.2024