Kesäopintotarjonta 2022

Kesän 2022 kurssi- ja tenttitarjonta on julkaistu. Jos kesän suunnitelmissa on tilaa opinnoille, tarkista ajoissa tarjonta ja ilmoittautumisajat.

Tarjonta on jaettu kolmeen tahoon:

1) tiedekuntien kesäkurssit ja kesällä toteutettavat tentit

2) Avoimen yliopiston kesätarjonta

3) Pohjois-Pohjanmaan kesäyliopiston (PPKYO) tarjonta

Perehdy tarjontaan Oulun yliopiston kesäopinnot -verkkosivulla.

PPKYO:ssa voit suorittaa mm. Ruotsin valmentavan kurssin ja Toinen kotimainen kieli ruotsi, kirjallinen ja suullinen. Niissä ilmoittautuminen päättyy 25.4.

HUOM! PPKYO:n opiskelijalle maksuttomille kursseille voi ilmoittautua, mikäli kurssi on hyväksytty opiskelijan hops:iin. Yllä mainitut voidaan hyväksyä. Tällöin lähetä hops hyväksyttäväksi omaopettajallesi tai tutkinto-ohjelman koulutussuunnittelijalle (lue tarkemmat ohjeet PPKYO:n kurssien sisälllyttämisestä hops:iin edellä olevan linkin takaa). Myös opiskeluvaihtoon lähteville voidaan hyväksyä kielikursseja PPKYO:n tarjonnasta.

Viimeksi päivitetty: 6.4.2022